onsdag 1 maj 2013

De var ju inte särskilt romantiskt..



Bilderna kommer från min mammas balkong..

Jag har idag rensat min rosenrabatt!! För några år sen gjorde jag i ordning en romantisk rosenrabatt,, med massor av vackra olika sorters rosor.. För att fylla ut nertill så satte jag så marktäckare som jag kallar mormors blåöga.. fast egentligen heter dom mormors glasögon tror jag.. Superfina är dom och blommor i vacker blå färg. Nu har det blivit så att dom tagit över hela landet typ! Dom revar sig nått fruktansvärt och jag har slitit hela dagen med detta.. och med allt ogräs jag var för lat att rensa förra hösten.. Fast man tänker rätt bra där man sitter.. Inget stress precis :) Alltid nått positivt ska det ju vara..

I kväll var det lektion för Hanna och Helmer i ridhuset för Emelie. Nu tränar dom på ett dressyrprogram för Hanna vill prova att tävla också. Först behöver hon gå en sån här Gröna-kort kurs..
Gick superbra och helnöjd Hanna och Helmer också såklart..
Laddar för en jobbardag i morgon och sen blir det IPO-kurs på kvällen..



Inga kommentarer: