lördag 18 maj 2013


Randi var med såklart ..


Så fint när körsbärsträden blommar!

Cabbeväder idag..

Jädrar va jag inte ville gå upp i morse när klockan ringde! Släpade mej ner och med sista ansträngningen nådde jag kaffet.. Phu!
Hanna skulle iväg på kurs och PG och jag till Tibro på veteranbilsutställning. Med skulle vi ha lite gammal bröt, så det hade han lastat upp långt innan jag vaknade. ( Ja, vaknade gjorde jag i Hjo egentligen)
Kul att gå o titta på gamla grejer, här finns nog allt!! Tänk va folk stått och listat ut och ficklat med maskiner som funkar än idag!
Sen blev vi ju välsans trötta efter några timmar så vi tänkte att vi lägger oss bakom lastbilen där i en grässlänt och slumrar lite. Jo tjena! Bägge slocknar som två döingar och jag vaknar av att armen inte vill mer så jag vänder mig lite och rätt i en hög med brännässlor och dååå vaknade jag.

Så ni då ikväll har jag letat reda på min pinal jag har till isolatorerna till staketet och satt upp dom. Hämtade tråden också men insåg rätt snart att den kastar jag! En härva utan dess like, det orkar jag inte med! Blir stan och köpa ny istället, mycket bättre för nerverna!
Nu strax käk, hungrig som bara den..


Inga kommentarer: