onsdag 2 oktober 2013

Planera o planera..

Bästa någonsin har Hanna skrivit om Helmer.. Ja visst är han en underbar ponny..

Hualigen så attans kallt det är! Kommer precis från ridhuset, Hanna o Helmer har haft lektion.. Nu får man dra på sej tjockjackan.. Var den nu är?
Tror ni inte att jag känner av det jäkla ryggskottet också.. Jag har inte tiiiid!!!

Nu ska jag göra mycket varm Oboy o sen inte göra ett skit mer idag.. Även fast jag har en hel del att planera..
För nästa helg, inte denna som kommer, utan nästa.. ska det bli en verksam helg har jag tänkt..
Antingen blir det att riva ur och fixa till så vi får i ordning hundhuset..
Eller också riva ur allting i Petters rum och göra en gigantisk jätte-garderob..
Eller också fixa klart ute och gräva ner och plantera om buskar och rosor..
Tja jag får väl fundera lite över en mugg då..





Inga kommentarer: