onsdag 7 januari 2009

Bullar, bad och funderingar..

Idag har jag varit flitig och bakat lite bullar och det är populärt. Både Petter och Hanna kavlade upp ärmarna och bakade med, det är ju kul att göra lite tillsammans.
Igår fick Bella bada i sitt specialschampo så hon blir kvitt sin klåda, det gillade hon inte men det vara bara att gnugga på. Hanna var hjälpsam och ställde sig i duschen med Bella, jag vet inte vem som blev blötast.
Nu börjar skolan imorgon och det ska väl gå mot det normala, vad nu det kan vara.
Ser fram emot att det ska bli ljusare och varmare framöver, tycker att det är trögt med det kalla vädret och att det blir så mörkt på kvällarna. Måste hitta på något kul att göra...
Hanna börjar prata om kenneläger!! Var blir det någonstans, undrade hon. Hoppas att det blir i Tyskland, men nej, det tror jag inte att det blir iår. Jag håller tummarna för att Brian kommer till oss och håller ett hejans läger.
-Vårat barnläger då, mamma!!
-Jaa, det får vi fixa ihop ett. Finns det någon som har någon bra idé? Kanske mixa lite hundläger med spår och ringträning och lydnad ihop med bowling eller bad och grillning på kvällen. Skulle jag tycka va kul iallafall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bullar mm vad gott. smakar gärna på en påse.Fi får försöka kolla på tid för ett barnläger.Varför in te fråga Mathilda?Vet ja!Hör av dig om du vill träna .Börjar 16.00 idag.Lottie

Anonym sa...

Vore det inte fett nice att ordna typ ett Freestyle-läger för oss ungdomar? Samson skulle var kung, han måste baar få koll på kroppen... hmmm...