fredag 9 januari 2009

In i duschen!!

Stackars Bella, hon kan inte alls fatta vitsen med att duscha i schampo mot klåda. Jisses vad hon stretade emot men in kom hon till slut!! Missade bastun gjorde hon så nu ligger hon och blänger i sin bädd. Indy går runt och småkikar lite och undrar vad som är på gång.
Efter lite god mat sitter jag nu och tar igen mig med en kall bärsa, det är finnt. Ska bli kul med träning i morgon och träffa huliganligan från Halmstad. Mest ser jag fram emot skyddspasset med Indy. Ska bli kul och hoppas att det funkar fint som sist. Får börja träna mer med apportering och framåtsändande, det ligger vi efter med. Ronderingarna måste bli snabbare också. Ev. en skyddsärm så lär det gå undan. Hanna var lycklig som en speleman igår över lägret med Matilda. Hon hade svårt att somna och ville att jag skulle berätta vad som skulle hända.
-Det vet inte jag så noga, vad vill du ska hända, kontrade jag.
-Jaa, lite spår då..och lydnad. Sen vore det kul att köra lite skydd på Matilda också! Då kan jag ha Indy, ju.
Såg senariot framför mig!
-Jaaa du Hanna, vi får se vad som händer log jag och släckte lampan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lägga spår imorrn?

Ring mig om du ser detta, annars åker vi vid 9 härifrån tror jag...

Är vaken från 7 så du kan ringa då annars...

Kram Jane