torsdag 29 januari 2009

Jobb jobb!


Ja, nu i snortider är alla mer eller mindre sjuka. Jag har haft min beskärda del hoppas jag. Ordinarie personalen är sjuka och vikarierna också som skulle komma och dom vikarierna i sin tur så nu får den lediga personalen hoppa in, ja ja.
Känner mej inte såå peppad att träna hund i detta hala och råa väder. Man kan ställa sig uppe vid huset och glida ner till stallet om man vill, helt livsfarligt!
Har tittat runt på lite tävlingar och i Hok kommer det vara mycket framöver. Ska åka dit och titta tänkte jag tills det är min (o)tur...brrrrr!
Ska snart krypa till kojs och ladda för en ny dag imorgon. Det är verkligen fullt ös på förskolan, tur att man har såna toppenkolleger, ställer i vått och torrt. Trycket är hårt från alla håll och kanter, hoppas att alla pallar.

3 kommentarer:

Eva sa...

Usch de är värdelöst dom här förbaskade snor tiderna.! Vi har oxå ett helvete på vårt jobb problemet här är att ingen vill jobba just nu är vi 5 korta.. DE kostar för jkpg kommun att beodra in som dårar.!

Anonym sa...

Innser att vi är lyckligt lottade här på vår front, kan köra allt här nere:-)

Har varit och simmat hundarna två gånger den här veckan, När Samson simmar med linor så simmar han grodsim och när jag simmar fritt så är det vanligt hundsim..
haha...

Men oj vad det tar att simma, att simma 5 min är som en prommis på 8 km :-D

Enja simmade ca 30 min och en del av det med JET-stråle.
Samson simmade i 13 min
Hubbe simmade i 15 min och den sista minuten i JEt-stråle.

De va helt slut! Allihopa!

Vi får ringas i eftermiddag eller så och bestämma. Vi planerar att åka ner och bo i Skåna så vi kabn träna båda dagarna om det blir svårt med skydd hos er...

Tusen kramar

Cia sa...

Åh, vilken lycka att ha bra underlag. Ja ja, det kommer väl hit också till slut. Hoppas att vi ses snart iallafall.
Kram på er!