lördag 17 januari 2009

Packa packa!!

Bessie och Peter i somras!
I förmiddags körde vi lite skydd hos Peter och Lottie. Gick riktigt bra faktiskt! Bevakning och ryggtransport med överfall, kul med lite nya grejer och det uppskattas. Indy råkade få ikull Peter på backen, kära nån jag blev orolig att han slog sig i det hårda underlaget (Peter alltså)men det gick bara bra, vilken hårding. Lottie och Bessie skulle träna samma och det blev så att jag fick agera figge en liten sväng. Riktigt kul faktískt men man är ju ingen stjärna precis. Lite enklare saker kan man ju ställa på som en ryggtransport med överfall. Att dra på med softstocken och se lite morsk ut går ju bra, tur att jag kunde få in någon smäll med piskan så det hände något.
Sån superbevakning hade Bessie efter att ha stått i utlösaren, helt annat skall och flykten var snygg!
Challe och Marwin är på G. Han vill verkligen och det visar han med, det bara smäller i käkarna. Hu, jag kanske börjar bli pervers?
Macho fick stå i utlösaren och fick bra bevakningar med. Roligt!
Upp med drifterna på hundarna nu så det händer lite. High Chaparall heter det nya träningssättet, ha ha!!
Lite ringträning med Qarma och Quentin innan vi fika gott fika, Challe hade köpt smarriga semlor, mums!
Försöker få ihop allt som vi ska ha med oss, hoppas att inte det blir för besvärligt och krångligt för alla som ska vara här och hjälpa till. Men vi är tacksamma..utan er kan vi vackert vara hemma! Kan säga att jag kommer att sakna att inte vara på träningen imorgon... jag ÄR nog pervers!

1 kommentar:

Anonym sa...

ha det nu gott och koppla bort all hundträning!!Lottie