onsdag 14 januari 2009

Möte, möte!!

Tur va att vi tränade lite hund på morgonen, annars vete skamm om jag stått upprätt på kvällen.
Träning av hundarna gick bra. Lägger mest tid på apporteringen, att inte tugga på apporten och framåtsändande och rondering med Indy och Bella kryp-moment. T.o.m Bella kommer ihåg rondering fast hon inte gjort det på flera år. Hon är så snabb och gillar verkligen att springa!
Lottie fixade med sin position med Bessie, ser snyggt ut. Vilket ekipage. Ska bli kul att se dom tävla i vår, heja!

Verkar vara inne i ett stimm med möten just nu.
Det tömmer ur en när man ska vara superkoncentrerad och väga allt på tungan (värst.. alla vet vad som kan hoppa ur min mun utan att jag tänker mej för) samtidigt som man måste vara ärlig och rak. Phu!!
Snälla PG tog med mig till pizzerian för lite sen middag, supergott! Han tyckte nog att jag såg sliten ut. (Eller också var han uthungrad och ville inte vänta en evighet på att jag skulle bli klar med maten, det är ju vilka singnaler man sänder ut!)
Vaknade av att någon pickade på min panna...vad i ??
Hade somnat i Hannas säng när hon skulle läsa för mig...
-Somnade du när jag läste???
-Nej...jag bara vilade ögonen lite...släck!!
Hasade in i duschen..och
-God natt!

Inga kommentarer: