lördag 10 januari 2009

Känner mig off!!

Jag vill ha SOMMAR!!
Tydligen kommit att trycka på Off-knappen. Det brukar betyda att jag grunnar på något och det har jag nog löst tills imorgon, det må mala långsamt! Måste bli mer alert och snabbare i hanteringen i skyddet och lydnaden. Usch, idag kände jag mig tröööög! Inget kul. Nu måste det börja hända saker, det känns som vi hållt på länge med samma sak. Men gå vidare funkar inte heller utan detta moment måste sitta först. Undrar hur länge Peter "figge" står ut? Får väl fjäska lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I mitten på mars så är det Tyskland Ipo1.Det är bara att ånga på.Det är nog det jädrans vädret!!!
Ta enn brake och sedan nya tag
Lottie

Cia sa...

Tack för det Lottie, du är alltid den som peppar på och det behöver jag en släng av just nu. Känner nog att jag skulle behöva mer träningstid för att komma ur det sega.