torsdag 10 september 2009

Bönhörd??

Frågan är om jag blev bönhörd eller inte..?? För ett tag sedan slarvade jag bort mitt korta hundkoppel så jag fick ha det lite längre då, har retat mej på det och hela tiden tänkt ..Att nu MÅSTE jag köpa ett nytt, helst nu!!
Helt plötsligt var det långa borta också..nähä!! Tusan!!
Fast det hittade PG på gräsmattan idag..när han klippte gräset. Tjong i aggregatet, så pajjade det!
Fast kopplet blev det perfekt IPO-längd på, faktiskt. Men nu fattas själva spännet. Det bör jag hitta tills han klipper nästa gång..Japp!!
Kan tillägga att Indy var lika bra i apporteringen som en ko..kanske lite snabbare. Det blir nog bra! ( det går väl inte på tid, va!)

4 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Jag vet inte om man får lycka till i hundvärlden men nu har jag ju nästan gjort det...:o.Men en spark i baken:)) Alla tummar upp för er!

Cia sa...

DET kommer jag behöva!!! Jag hälsar till Lottie, hon blir också glad för det.

Jeanette sa...

Det blir finemang! Lycka till och säg inte tack nu bara! ;-)

Kramar

Cia sa...

(Tack)Lycka till själv!! Det blir finnt!!