lördag 12 september 2009

Men så blev det..

Upp i ottan och iväg som en raket till tävlingen, jag Peter, Lottie och Millan. Spåret blev väl inte som vi tänkt oss, båda bomade. Två frågetecken stog i spåret kan jag säga. Lite kaffe och bullar som tröst medan vi tittade på dom andra ekipagen alltid lärorikt i alla fall.
På hemvägen hade jag och Lottíe djupanalys av vad som hände på spåren, Peter kom med kloka inlägg också. Det är så det ska vara, vad var det som inte funkade och varför. OK! Då gör vi såhär.
Platt som en pannkaka först men nu känner jag mej faktiskt redan sugen på att gå ut och spåra..med både lite nytt och backat band. Japp, så får det bli.
Vill gratulera Kicki, Niklas, Anders och Maria och Marina som ställt hund i helgen i Axvall, gött!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag har redan varit ute,nya tag

Cia sa...

Ha ha!! Kunde tro det!!

Nettan sa...

Det bara aatt ta nya tag, på´t igen! Kram

Eva sa...

Ja tycker ni är så duktiga som tränar och står i.! Ibland bara blir de tokigt ändå kram

Winter och Umza sa...

Jag tycker ni är jätteduktiga och har legat i och visst är det bra med en analys så långt man nu kan analysera. Resten är väl någon slags dagsform på hundarna oxå. Som sagt påt igen:)