lördag 5 september 2009

Mitt nöt!!

Tränat skydd idag och jag hade väl kunnat vara mer nöjd med mig själv än jag var idag. Jag tar NYA tag och lägger på ett kol, så jävlar..Detta skaaa bli bra..jag vägrar något annat!

Hundkojjan är på plats i hundgården, det blev ena trångt, men så får det bli ett tag. Funderar på vidare utveckling med hunderiet, vet inte vilken riktning ännu men det kommer nog till mej när det är rätt tid. Stallet får byggas om och tanken finns, då brukar någon komma och peka med sitt pekfinger(inte långfingret hoppas jag) Vi får se vad som händer, om det händer om ett år eller om en månad är inte viktigt, bara det blir rätt.

Medlemsmöte imorgon på SK Habo och lite träning uppepå det, svisch är söndagen slut. Nytt jobb på tisdag, det ska bli kul..

2 kommentarer:

Kicki sa...

Helt rätt!
Vägra ngt annat!!!
Vinnarskallen är på G :)

Cia sa...

Jag satsar på godkänt på tävlingen, annat är inte att tänka på. Jag tar det som en större övning, men vill klart att det ska funka bra. Men allt kan hända..Mina nerver och hundens.