onsdag 23 september 2009

Underbara rosor!!


Spår och spår, det är den stora träningsdelen just nu på Indy. Att få hunden att gå på markbunden vittring och lita på sej själv (och jag på hunden) det är den stora grejen. Blåsigt och torrt är det men hej och hå, ut ändå.

Har varit på handelsträdgården häromdan för att köpa lavendel, men det fanns det inte men dom hade utförsäljning på ROSOR!! Oj oj. Jag kan inte låta bli. 7 stycken fick följa med mej hem och i morse kl8 stod jag i rabatten och skyfflade ner en del. Halva priset, det kan jag inte motstå bara. En favorit jag tittat på länge är Raphsody in blue, Swany och Lavender rose. Hoppas att dóm tar sej bara.

2 kommentarer:

Åkarfrun sa...

Gud va vackra, jag skulle själv vilja ha lite mer rosor här. Ha det bäst Kram

Nettan sa...

Rosr är min äsklingsblommor, dessa var ju jättevackra! Kram