tisdag 29 september 2009

In i spöret!

Japp..nu jävlar. Nu har jag tänkt ut det, en förlängning på ett Brian-tips i spåret. Ha ha!!
Idag fick han 9 vinklar i ett spår som legat 1 timme! Gick det bra elle?? Nöjd!!
Har backat bandet i spåret, nu ska det bli nogrannare i vinklarna (hoppas jag) Min ambition är där i alla fall. Inga garantier att det blir perfekt, men det finns inget att välja på nu. Nogrannhet är det jag kämpar för. Raka spår krånglar det inte men i vinkeln är det svaj..Ändring!!
Känns bra att ha en metod att arbeta efter så här långt, men jag ropar inte hej..för jag är inte över bäcken. (som ordspråker lyder)
Visst är det skönt med hösten..PG hade tänt i vedspisen ikväll och jag var nere och lämnade flickorna i kväll hos Lottie efter att dom varit på något som heter Arken. En kopp te ihop med Lottie och Jeanette, det är ett höst-tecken om något.
Ta hand om er alla vänner och kör försiktigt!

Inga kommentarer: