torsdag 24 september 2009

Ikea är bara såå bra!

Lirkade med mej PG till Ikea idag, det ÄR sant! Skulle "kompletteringshandla" lite grejer till köket som inte varit klart innan. Det plockar på kan jag säga. När jag stog där och dividerade med en säljare kom jag på att "varför insisterade jag att PG skulle med, egentligen"? Det är mer rofyllt att åka till Ikea med en 3-månaders hungrig bäbis!
Han både sliter ut golvet och stressar upp hela omgivningen. Men det visade sej att min magkänsla var riktig i alla fall...att han var med menar jag. För nu tänkte inte jag idag (heller) när jag skulle lasta ut grejerna, då fick inte bänkskivan plats i bilen, den var too looong!
TUR, att PG hade lastbilen med sej. Han fick vända om och komma tillbaka för att lasta på den.
Det är bra med en kombo, då menar jag kombinationen maskinist plus lastbilschaffis. Det blir både grävt och lastat..

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp de är bra bärhjälp men de kan ju gott göra något annat under de timmar man själv går och filurar inne på Sveriges roligaste varuhus. Lite avis på att ni har så nära ändå.....Mer Ikea åt Skara! Skövde går oxå bra.

Maria