torsdag 17 september 2009

Sån är jag..

Så jäkla tankspridd ibland. Men har man jobbat hela dagen och försöker hinna med lite hundträning och slänga i sig lite att äta mella varven missar man lätt något annat! Så inte kollar jag av hur rena mina jeans var innan jag for till möte på jobbet! Tur att jag åtminstone drog en kamm genom håret och bytte till ren blus!
Möte med 45 pers. och man ska presentera sig inför en grupp BEHÖVER man inte ha gräsfläckar på knäna!! Nepp, men det hade jag iallafall, vanligt infomöte och efter det ett krismöte, jaha. (Krismötet berodde inte på mitt val av jeans!)
Funderar just nu på vad en del har sina bloggar till?? I vilket syfte alltså, det är kanske olika.
Jag vill läsa om något som är positivt eller roligt eller ta del av någons vardag..Inte någons skit!
Tack och hej, leverpastej.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du är la för go du!!!! Gräsfläckar=) ja tänkte automatiskt på nåt annat!! Härliga fredag idag ja och Lina laddar för lydnad i furusjö om en timme (not) Kram Eva
Ja håller me dig om de där me blogar inte roligt alls=(

Anonym sa...

HAHA...du är rolig du!

Krams kicki

Winter och Umza sa...

Jag ser egentligen bara två skillnader mellan dig och min kollega tillika livskamrat.
1. Du upptäckte gräsfläckarna
2. och när du upptäckte dem så brydde du dej...

Så det finns hopp om livet Cia! Kram Maria