tisdag 8 september 2009

En liten kattunge i himlen!


En av Russins kattungar ville inte mer, den somnade in ikväll. Hanna var alldeles förtivlad, det var ju så synd om den lilla. Livet är grymt ibland. En liten begravning blev det och lite fina blommor uppepå. Sen gick vi ner till stallet och sa godnatt till dom andra två, dom är pigga som tur är.
På vägen in tittar vi på stjärnorna i himlen, där är ju lilla Måns nu. Usch ja, va tråkigt!
Annars har vi kört lite snabb träning idag jag och Lottie. Fart härs och tvärs på spår och lydnad.
Tycker alltid att det skulle gå bättre..med allt. Ja ja, försent att börja greja för mycket nu..nu kör vi!
Jooo, jag var nöjd med spåret, sedär jag, nu tänkte jag till..igen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hälsa lilla Hanna-lottie och Millan

Jeanette sa...

Usch... krama Hanna från mig!

Det kommer bli kanoners i helgen! Det vet jag!

Kramar

Eva sa...

Usch va hemska hälsa stackars Hanna.! Finns de någon tjej kisse? ja tänkte att Henke kanske ville ha en kisse!!!!!

Cia sa...

Ha ha!! Henke vill säkert ha kisse! Va rolig du är, Eva.

Eva sa...

Ja ja är så säker på att han vill de gärna en som kanske heter Tjorven!