lördag 2 januari 2010

Hua..Va kallt!!

Bilderna har jag snott av Eva!!
Bella blev lite trött..och somnade i trappan.
Jaha..Jaa


Skål själva!!


Kolla in den snygga mössan, det är nyårs-stassen det!!


Peter är glas..glad menar jag.


Lite smällare också!!


Shaking all over, om man säger så!!


Singing Lips!! Hannas julklapp!! Vem sjöng nästan heeeela tiden..


Jaha..kolla stajlen..


Mums!!


Mums Mums!!


Så..nu är det nytt år..Japp!! Gött!! Kul att Peter Lottie Eva och Henke kom hit och firade med oss. Lite bastu mat och smällare och bira såklart. Bubbel på nyårsslaget också. Mmmm..
Pulat på med lite träning i snön, inte lika smidigt men det går. Pho känns mer stabil och hajar att man ska lyssna också. Kört med mycket godis..vill inte att det blir för livat i holken så han halkar och sträcker sej. En solig och glad ekorre, den där Pho.
Ätit lite nu och passar på att värma mina fötter, dom tinar låååångsamt!! Åh!!
Hämtat min dator också som varit på lagning, den hänger inte i så länge till. Min reperatör gav mej rådet att spara ALLT viktigt.
Ok, sa jag. Vi ses snart igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka bilder du har fått till.Kul hade vi iallafall.Har precis gått ut flera rundor i kylan hemma hos mormor med hundarna.Svinkallt.Vi hörs under dagen.kram lottie

Cia sa...

Bilderna snodde jag naturligtvis från Eva..Vi kan höras, åker nog skidor i e.m...brrr!! Ska ni med??

Eva sa...

Hej och hå va skoj vi hade!!! Nytt år ny dator eller???