tisdag 24 april 2012

Hoppas det är våren som kommit...

Ja då blev jag ledig i två dagar när vi flyttade runt lite dagar på mina arbetspass.. Hade jag vetat om det innan hade jag kollat om jag hade kunnat åka o hälsa på Elisabeth, det har jag väntat på!! Men.. jag får helt enkelt vänta lite till.
Idag ska jag göra väldigt mycket saker.. Hm! Om det blir hälften så får jag vara nöjd! I måndags var jag också ledig vilket var tur för då opererades Indy i munnen, nu har han en glugg i överkäken men det bekommer han inte det minsta! Det borde göra ont, men han far runt o skäller och bär sina pinnar. Få bli hundbyte på kennellägret, Indy får hänga med men jag kör Molly istället, det är ju egentligen bättre, henne behöver jag komma igång mer med..
Det läker fort i munnen sa veterinären och att jag borde vänta 1 månad på att träna Indy och det är ju på gränsen, till lägret.
Idag blir det konditionsträning med Mollan.. Ett pass med 4-hjulingen och en långpromenad men Indy.. Sen har jag tänkt baka bullar som grabbarna kan ta med på seriecupen på tisdag, klyva ved och kratta gräset i trädgården.. Ja o så träna lite hund med då såklart.. och handla..dammsuga.. Borde va klar till 11 kaffet eller? :)))

Inga kommentarer: