söndag 1 april 2012

Ny vecka nya möjligheter..

Fin vårkväll..


Uppstart med måndag som vanligt.. Jag känner mig sliten och har träningsverk i hela kroppen efter denna helgen.. Lite gött är det allt:)) Strax är det jobbet och sen ska jag fara in till stan för ombesiktning av hästsläpet vid 14.00. Få se hur det går, jag tror inte att bromsarna tar tillräckligt bra ännu faktiskt.. Men hoppas hoppas!!
Nu i veckan ska jag o Hanna åka till Ellen i Gate o träna så det vore ju bra om det är ok..
I går tränade jag skott igen på Mollan, tror att mängdträningen kommer att få henne att inse att det inte är lönt att bli arg på skotten. Kan slå mej själv i huvet med nåt hårt tror jag. Jag vet precis hur hon har tänkt angående skotten! En klurigare hund får man leta efter:))) Numera är hon bannlyst på skyddsträningarna!!!
I eftermiddag blir det lite spår tror jag, det var ett tag sen nu..

Inga kommentarer: