fredag 13 april 2012

Spår spår spår..

Tänk.. snart blommar körsbärsträden.

Ja nu har jag spårat minsann.. flera dagar i rad och nu tycker jag det är kul igen. Jag har kommit på mej själv och ransakat mej hur jag gör när jag lägger spåren. Uppryckning för faaan! Indy spårar snyggt men jag ska lägga mer vikt åt vinklarna! Mollan tuffar fram som ett tryffelsvin i spåren och missar inget:) Tempo ner bara så blir det ännu bättre. Hon orkar långa spår nu men jag vill ha mer precist.. mer mer.. o då går hon inte många centimeter utanför. Men mitt i är mitt i! Nu har jag provat lite längre spår o det funkar så nu tänker jag backa bandet. Nu ska jag vara nogare när jag lägger spåren. Vill jag att hunden ska gå mitt i så får jag lägga spåren därefter.. Skönt att det är helg. Imorgon blir det att ta tag i veden igen.. nu blir det lite nattamat o dusch o sen bingen. Kommer sova som en gris, Halsontet sprider sig som en löpeld i familjen. Petter, Hanna o nu PG.. Jag själv vägrar ha få skiten

Inga kommentarer: