tisdag 17 april 2012

Man vill att det ska hända lite ibland..



Full fart på jobbet.. Lägger in löner så det visslar om det.. Sen handla o hem. Lagar mat och ser till så Hanna o Sara kommer iväg, dom skulle rida ner till ridhuset en sväng. Helmer var visst riktigt busig idag.. Ha ha!! Jag fortsätter till vedhögen o klver lite ved till, men tröttnar och tar 4-hjulingen och hundarna och åker ut i skogen en sväng. 3 älgar kommer springandes, det är så himla mäktigt. Tur jag hade koppel på annars hade vi suttit rynkigt till :) Några kilometer blev det för hundarna längs skogsvägarna och de verkade mer uttråkade än trötta..
Hur kul är det att springa liksom om man inte får jaga nåt??
I morgon ska vi hämta ett lass hö, det börjar ta slut igen.. Torsdag o fredag hundträning. Lördag är det Sverigecupen på Hökensås, Petter ska visst köra då.. Usch! Jag tycker de är läskigt! Jag ska stå i kiosken en sväng med Challe.. Söndag hundträning igen.. Ja.. tur att man har hundar:)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej o hå vad du ligger i bruden :-)
Vi ses i Furusjö på torsdag.....om du nu hittar dit vill säga, hi,hi, kan tänka mig att det blev goa skratt på Hökensås när du virrade bort dig, tur att du hittade PG!
Pernilla

Cia sa...

Ja det gör vi hörrö:) Ja det hade inte varit roligt för mig om jag aldrig hittat honom.. Jäkla tur att vi hade telefoner med oss.. Annars så hade jag varit rökt:))