lördag 28 april 2012

Å vilken härlig morgon, solen lyser och jag får en sån energi-boost.. Det behöver jag för jädrar va arg jag var igår.. Händer nog två gånger om året .. men då:))
Nu så har jag  fundera lite från olika håll hur jag ska tänka kring detta och förhålla mig till det, så brukar det bli bra..
Indy är pigg som attan efter sin operation i munnen och det känns så skönt.. Nu blev det lite avbräck i träningen men det ska vi hämta igen sen:) Molly ska det bli lite drift på, jag vill ha fram SKALL, att det är så knepigt. Nu har vi testat olika sätt som skapar lite frustration o då skallar hon men inte sen.. Men det kommer, det kommer.
Nu ska jag ut o njuta i vädret, sen kommer det väl regn i eftermiddag kan jag tro.
Jo just det.. På valborgsmässoafton har jag o PG varit förlovade i 20 år.. 20 ÅR! Men va faan..

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Grattis på er dag i förskott! :)

Cia sa...

Tack snälla!! Kram på dej

Cia sa...

Tack snälla!! Kram på dej

Anonym sa...

Hoppas ni hade ett mysigt firande av 20 års dagen!, kram Pernilla