lördag 26 januari 2008

Där hann jag iallafall tänka före..

Skulle besiktiga bilen och en kärra tidigt på morgonen. Det var snorhalt och snöoväder ute och inte speciellt roligt att kana omkring med en stor klumpig kärra, men det gick bra..
Kom in i hallenoch två trevliga prickar tog hand om besiktningen. En fick krypa ner i smörjgropen och kolla allt under, den stackarn blev ju helt blöt av allt dropp från bilen. Tänkte att dom växlar väl vem som gör vad, för det kan inte vara roligt att vara den som kryper ner där jämt.....För att vara lite käck själv böjde jag mig ner för att muntra upp han "under"...Det var tur att jag inte sa nåt....
Tänkte säga: - Det är väl inte så kul att vara underst!! En anspelning på något helt annat kan det tolkas som..! Säger man något tokigt ibland och ska rätta till de,t brukar det bli ännu värre..... Jag blev full i skratt och det var svårt att dölja...Dom trodde nog jag var glad att besiktningen var över...

Nu ska jag åka och träna och håller tummarna för alla beathalandare som är på utställning i Varberg i helgen..

1 kommentar:

Fia sa...

Du är ju bara för härlig.
Dom hade säkert tolkat dig fel om du hade sagt nått. HIHIHI...
Kram Fia