torsdag 31 januari 2008

Shopping..

Igår var vi i stan, Petter skulle kolla på en praktikplats han ville ha. När vi ändå var i stan skulle vi hoppa in på TeamSportia för att kolla in lite nya kläder.
En ny väska behövde jag, dragkedjan har pajjat på den gamla.. Hittade en jag ville ha och så fick det bli. Väl hemma skulle jag rensa i min gamla väska, börja ett nytt liv liksom. Man blir ju häpen över vad man kan hitta. Kvitton, saxar, trasiga pennor, skräp,plånbok och almanacka hör väl till de vanligare indigrienserna..men vattenkopplingar, muttrar och skiftnyckel hittade jag också. Tänk va´kul om nån skulle skoja med en och sagt.
-Har du nån sån häringa köppling på dej?
-Japp...Här..skiftnyckel med..
Ja..ja..nu har det hamnat på sin rätta plats. Nu har jag lite större väska, undrar vad jag hittar nästa gång den ska sorteras?...ett slangpaket kanske?

Inga kommentarer: