onsdag 30 januari 2008

Jippi...

Snart är det dax för årsmöte på schäferklubben och som kassör är det en del som ska redovisas. En balansräkning ska lämnas till revisorn....Åh, vad jag gruvade mig för den!! Alla siffror stämmer ju, men det är ju så lätt att man slirar på tangenten när man ska börja ändra om och göra nya uppställningar. Satt till halv ett i natt med ett avbrott under kvällen när Lottie kom och pratade hund en stund och käkade våfflor. Tur det..att få lite avbrott. Tänkte att jag skulle gå och lägga mig vi elva på kvällen, men så gick jag förbi bokföringen på bordet och jag kan inte låta bli. Bara lite till...Jag piggnade till iallafall. (jag måste vara vrickad. Hur kan man gå igång på siffror?)
Nu, idag är det klart!!!! Jabba!! Skönt att ha en ledig dag också.
Ut och gå med hundarna, fixa hästarna in i duschen... Gött! Eventuellt blir det ett spår här hemma i eftermiddag, om inte Challe har snorat ihop. Blir någon träning ikväll också, men åker INTE dit själv på kvällen, hu vale!! Lottie hörde hur det smällde igår kväll och blev livrädd, stackarn...