tisdag 6 oktober 2009

Datorstrul!!

Min mail funkar fortfarande inte, det är ett handikapp!!!! Ni som mailat och inte fått något gensvar..det beror på att ja inte kan läsa den. Ett litet hopp fanns när jag fick hem den igen efter sanering på virus, men det varade inte ens 30 sekunder. Den var så seg i uppstarten (detta ÄR sant!) att Petter somnade framför datorn.
Får lämna in den igen för jag betalar inte för något som är värre när jag får det tillbaka!!
Peter tipsade mej om en fantastisk människa med magiska fingrar som kan lösa datorproblemet annars..
Spårade igår och jag är nöjd. Fick med mej Peter att lägga spåret och följa med och kontrollera hur det såg ut.
-Det ser bra ut, fick jag som utlåtande och då ska jag vara nöjd. Petig som han är!
Machos spår var kanonbra, näsan djupt ner i spårkärnan och tog vinklarna galant!
Nu är det jobbet som väntar..

Inga kommentarer: