måndag 26 oktober 2009

Full rulle!

Full rulle hela dagen. Hanna har varit på höstlovsinnebandy. Det kryllade av ungar i hela sporthallen, phu, stackars ledare. Men kul hade dom haft. Hanna tyckte det var lite jobbigt med alla stora grabbar först, men sen glömdes det bort.
Sen vidare till Äventyrsbadet. Hanna, Lina, Bella, Freddie, Henke och jag. Milde himmel...vi var inte där själva precis. Innan vi skulle åka hem provade dom att hoppa från trampolinerna. Hanna morskade upp sej och hoppade från både 1:an och 3:an. Hjälp!!
Har målat lite ikväll, köket ska bli VITT är tänkt. Bänken som ska bli till datahörna är på plats, så nu har jag släpat ner datan igen. Denna gången fick jag hjälp av Hanna att bära som hade bråttom att logga in på Farmville. En kompis till Hanna var hygglig och terror-ringde hela tiden och talade om att Hannas skörd höll på att torka bort. Tydligen bodde hon granne med Hanna på detta knas-spelet och såg detta. Det slutade med att jag blev så stressad att varken musen eller tangentbordet funkade. Hur det kunde vara möjligt!! Det fanns bara EN given port att sätta ihop den med på datan. Mycket märkligt! Till slut gjorde jag den norska varianten...drog ur sladden och i med den igen. Och se där jag...Nu funkade det minsann.
Så kontentan av den händelsen blev: Att är det något som jävlas..dra ur kontakten.
Tack och hej..leverpastej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad du orkar mycket. Man skulle verkligen behöva ha en Cia i varje hem:)
Maria

Cia sa...

Tack Maria! Jag ska visa min man det;)))