lördag 10 oktober 2009

Oj, va jag har skrattat!!

Dagen började med KM på Hökensås, PG tävlade och Petter var flaggvakt. Jag och Hanna åt korv och hejade på för fulla muggar. Tror det var så att han kom 4 totalt av alla KM och det var ju otroligt bra. Men sliten var han efter 14 varv sammanlagt, oj oj!!
Sen var det stafett. Jeanette övertygade PG att vara med, det rodde jag aldrig alltså. Bra gjort Jeanette! Först ett crossvarv till på banan och direkt efter det hoppa säck till lilla crossbanan där nästa väntade. Det var en syn för gudarna!!
Tror deras lag kom 3:a av 4. Heja heja.
Benny och jag kom på att nästa är blir det maskeradcross också. Det blir kjol med stringtrosor och lösbröst. Den gången kommer det nog inte fattas folk som flaggvakt vid hoppen antagligen.
Sen var det full fart hem och hämta Indy och vidare ner till Peter och Lottie och lydnad och skyddsträning. Där var det minsann lika tokigt idag, hjälp!!
Skrattat gott har vi gjort åt allt möjligt. Eva, Jeanette, Lottie och jag har kört dunderpass. Tack snälla Peter, idag har vi kört skiten ur honom kan jag lova. Sen blev vi bjudna på paj och kaffe, det smakade himmelskt, tack snälla!! Massor av film har jag tagit idag, den bästa är på Eva, det kan jag lova, när hon åker kana efter Puma!!

Inga kommentarer: