fredag 30 oktober 2009

Hon sa vad jag tänkte...

Inget monster..bara Musse Mus

-Neeej, där sitter kattfaaan i spåret. Trodde jag stängt in dom ordentligt men icke..
-Åh, va synd mamma. Ska jag kasta en pinne på den så den försvinner?
-Vi kan INTE kasta pinnar på katten, förstår du väl!!! (Hmm, tankeläsare??)

Lottie tycker att våra katter är väldigt speciella och annorlunda, det kan jag hålla med på. Kattungarna är monster som kommer i en faslig hastighet, man tror inte sina ögon..Det liksom bara guppar fram.
Hör kattungarna att man går ut genom ytterdörren får man räkna med att dom hänger i byxbenen om man stannar till. Ändå är dom bara två kattungar, dom börjar gå mej på nerverna!! Dom är överallt!!!
Rutinen på morgonen är följande.
Hanna går ner till stallet med massor av mat till kattungarna, jag startar bilen och vänder den i färdriktning och öppnar hennes dörr. Sen kommer Hanna rusande till bilen och kastar sej in...och rivstart iväg.
Båda vänder vi oss om när vi åker iväg och tittar...
-Är dom efter oss??!!
Låter inte klokt...Precis som om man var jagad av monster..

Inga kommentarer: