måndag 5 oktober 2009

Jäktig måndag

Inte var jag särskilt pigg imorse..Oj oj!!
Men upp och iväg med dom till skolan, PG hade inte så brått iväg så vi hann ta en kopp kaffe innan han åkte.
La ett motivationspår till Indy som gick bra, 1 timme låg det. Efter det for jag till stan och hämtade datorn och modemet som pajjat (igen!!) Tror att det går troll i våra grejer, det är nog det 10:e modemet vi har nu.
Köpt färg, varit på IKEA och köpt en jacka. Hem och hämta släpkärra och ner till byggvaruhuset och lastade på pärlspont.
-Jaha, säger det trevliga försäljaren, är det till att snickra och göra fint??
-Mmm, helt enkelt fortsätta där vi slutade för ett X antal år sedan.
Ha ha, tyckte han. Men det var inget skämt!
Faktiskt stannade jag till vid rosariet i Rosenlund. Har aldrig varit där och det var nog bra att allt inte var i full blom, då hade jag nog suttit där ännu. Massor av inspiration...
Hem igen laga middag och la ett lååååångt spår till Indy, 30 minuters liggtid..Gick superbra!! 4 vinklar som satt som smäcket!! Gräs gick spåret på men ändå, jag är jättenöjd!
Nu ska jag ut och lägga knasterlakk på brädorna, om ni inte vet vad knasterlakk är så är det kvistlack..Japp!!

Inga kommentarer: