tisdag 20 oktober 2009

Detta med el !!

Är fortfarande farsinerad över att min dator fungerar, faktiskt! Min dator har servats 3 ggr. Hannas 2. 6 modem har vi gjort åt och routrar..skrivare..telefoner..mobiler..You name it
Funderat kring det här med våran el...inte att den är så dyr då utan det är något annat. För några år sedan fick jag varsel just med elen här hemma. Det visade sig att det stämde bra, när jag pratade med den förra ägaren till gården. Det kunde gått illa.
Det är en del frågetecken, om det kvarstår något vi missat helt enkelt! Förresten..är inte katter väldigt elektriska?? Är det därför alla våra katter är knasiga och beter sig väldigt "okattigt"? Ha ha!!
Tränat lite hund ikväll, gött att åka upp en sväng till Furusjö och tända upp planen. Hanna och Millan var på Arken så det blev lite snabbt upp och tillbaka, men kul ändå! Ibland blir det bäst när man bara får ett infall och far iväg, helt enkelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!Nu åker jag och jonbbar ,skall bara springa med hundarna en tur.har spårat på morgonen med Eva och Jeanette.Kommer gärna upp i morgon och spårar lite på black acker.Vi hörs lottie

Anonym sa...

Har varit och spårat tidigt på morgonen på din alldeles perfekta åker.Gick superbra.Hundarna skällde under tiden kan jag säga.Vi tränar lite skydd under dagen.Hör av dig.kram Lottie

Åkarfrun sa...

När blir det bira????

Cia sa...

-Nu??