lördag 31 mars 2012

Lördag.. så bra!!



Upp idag tidigt för jag trodde att jag ville följa med PG och lämna en maskin i Vara men det ville jag inte sen, jag ångrade mej och Petter följde med istället. Nu efteråt tror jag att jag hade mina aningar.. Hem kom dom med en lastbil till..och en lastväxlar-ram eller vad det heter. Mna tar sej för pannan!!
Jag o Hanna knatade ut i skogen med Helmer istället och tränade lite.. Sen fixade jag med hundarna..Lite konditionsträning, fram med 4-hjulingen o sen bar det av i skogen. Sen lite skotträning på Mollan. Hon är ju så klurig den hunden så hon blir ju förbannad när man skjuter har det visat sej..jäkla hund!! Bra gick det iallafall. Indy körde jag lösgörande med klicker. Jag ska använda klickern till lydnaden, det ska betyda FRI!! Nu gäller det att han ska komma på det, bra gick det o shit han höll på att bita hål i min ena tutte också. Det gjorde Bella en gång, ett stort "lock" bet hon upp.. Fast det kände jag inte då förräns BH.n klibbade fast..Aj aj!! Ja det gäller att inte vara för petig, mina ben är fulla av blåmärken o en kväll hade jag rivmärken på ryggen vilket PG påpekade. Indy!!
Nu är det i allafall kväll och vi har ätit gott o bastat..
Just det! Jag har gått med en sån där röjsåg med klinga på nere i skogen, det blev riktigt fint men jisses va jobbigt det var! Jag var tvungen att sätta mej på en stubbe och ta en bira o titta på hur attans bra det blev:)
Nu är jag inne i att spela Rumble på min Iphone o det finns nog ingen kassare är jag! Hur många gånger som helst förlorar jag.. mot alla! Wordfeud passar mej bättre. Lite lugnt o filosofiskt sådär!

Inga kommentarer: