onsdag 9 maj 2012

En delad dag..

Nu längtar jag efter kennelägret...

I dag har jag tagit ett beslut som jag gått o grunnat på ett tag.. Svårt har det varit men det är rätt beslut, det vet jag nu. Det är inget som gäller familjen eller så ifall nån tror det..
Ja det som var roligt idag var träningen för Johan, det var länge sedan som vi var där. Jag o Pernilla packade in oss med Molly och Zuma o drog iväg. Lite undrade jag nog vad vi skulle få hitta på, jag o Mollan. Föst fick vi visa lite hur vi jobbat hemma o sen la vi till lite nytt tänk i det hela o hej o hå vilken skillnad ..Lite fix o trix o det blev himla bra!  Superkul att fortsätta med, har behövt lite råd kring vissa saker. 
Pernilla o Zuma har gjort enorma framsteg, ser supersnyggt ut. Lite tips på snabba sättanden o lägganden o stå samt snabba svängar fick vi med oss när vi gasade hemåt igen. Varje gång säger vi "att vi inte tänkt på det!!" Ja det kan man undra varför man inte gör... tänker i andra banor ibland. Helt solklart blir det när han säger det iallafall.. Skönt att det blev en sån härlig avslutning på dagen, den energin behövde jag.. I morgon ska jag vara glad igen :)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tok längtar efter kennel lägret, kommer bli skit kul, du o jag o Stålis, det blir en oslagbar kombination i husvagnen, bara kunna sitta där o skratta, äta, dricka gott, blir super ska du se!

Du är stark som vågade ta detta beslut, du ska se att någonstans i framtiden så kommer du tänka tillbaka o tänka, vilken tur att jag gjorde som jag gjorde, för nu är det så här bra :-)!

Viss va de gott att få träffa Johan igen, så nu kör vi på för fullt, skulle behövas lite spår träning med, vi får se vad vi hinner med. Kram Pernilla

Cia sa...

Tack Pernilla, jag det blir bra med mitt beslut, det känner jag men ändå lite sorgligt:)
Nu satsar vi på lägret, det ska bli sketakul! Tre dårar på ett ställe passar väl bra:)
Jädrans va bra du o Zuma matchar varandra nu. Tror jag blev gladare än du när Johan klappade händerna efter att ni gått lydnaden.. Det är inte lätt att impa på honom precis.. Säger han att det är bra så är det egentligen alldeles lysande, o det var det!!
Kram hörrö