måndag 28 maj 2012

Tjohoooo..

Vilken fantastisk helg det varit!! Jag lägger in lite bilder idag och i morgon kommer en sketans bra uppdatering o hur helgen har varit med alla bravader, snarköverlevnad och hur man överger sin husvagn på en parkering samt en otroligt bra hundläger..



Säga vad man vill om min packteknik. Ingvar Kamprad hade anställt mig direkt om han sett jag untnyttjad varje millimeter av bilens utrymme. Allt som var packat i husvagnen fick plats i volvon.. Husvagnen häktade jag av i stan av olika anledningar!! O tur va det!!

Stål-Cissi o Pernilla!! Vilka toppenpinglor!! Gissa vem som är en riktig fena på att snarka!! Jag vet!


Genomgång av hur det kommer funka i morgon på Å racet.. Vid kraftig stenansamling= Lyft på arslet! Bra att veta..

Ja så ringer telefonen o då tappar Peter fokus..

Den som letar han finner.. 

Pytti panna gillar Mariella. Det syns:)

Daniel har en tonåring hemma som inte får ha fest. Bäst att kolla läget!

Gubbar på bänk

Våran Brian

Just ja.. Tur man tar kort. Här är det lite yoga


Dennis som filmade hur mycket som helst o inte gillar facebook fick vi veta..

Inför å racet..

En anländare

Se där ja.. Där kommer Matti bland dom första

Matilda och Sebben minsann..

Våran eminenta Leif med jycke

Om man ramlar i vattnet och inte har extra kläder finns alltid någon snäll medmänniska som ställer upp o lånar ut. Kanske blir det inte rätt storlek på brallan men den satt där den satt om man säger så. Dock byttes inte dom dyngsura kalsongerna vilket syntes på avtrycket på byxorna.. 

Om man får för mycket uppmärksamhet på kalsonavtrycket kanske det känns skönt att skyla seh en stund. Ta gärna vad som står närmast


Träningsfreaket Pernilla


Ja.. å sen skulle vi in med allt igen. My goood! I bakgrunden syns våran stuga vi bodde i. Det var inte spökena som höll mig vaken utan andra missljud

Själva huset som vi käkade i..

Träningsplan

..andra sidan..

..o vår lilla stuga

Packad och klar för hemfärd

1 kommentar:

Anonym sa...

Så roligt skrivet.Jag knycker lite bilder!!!!Lottie