torsdag 10 maj 2012

Varmt i regnet i allafall..


Om jag ska gräva vill jag ha en stoooor maskin..o ingen maskplockare!!!!!

Man får ju försöka hitta nåt positivt med regnet.. Det kommer växa som faan, de som har pollenallergi blir det lite lättare för.. Ja det var nog det jag kom på nu..
I dag har jag försökt att ta det lite lugnt här hemma.. Var nere i stallet o joxade lite, det kan vara rätt avkopplande faktiskt. Molly ställer till ett helvete för kattskrället i stallet, helst vill hon ha heeela katten i munnen på en gång o det gillar inte Åke. (det är katten det)
Kanske får jag göra ett ryck i helgen o sätta lite staket så dom kommer på lite bete, pållarna. Får vara superförsiktig med tillvänjningen bara på det gröna gräset bara.. Vi skulle behöva ha hem en maskin hit så vi kan börja med ridbanan nån gång.. Ja det kanske är dax att lära sig köra lite maskin :))

Inga kommentarer: