torsdag 18 oktober 2012

Härligt med fredag!

Tänkte börja dagen med att ta en härlig promenad med hundarna,,, har inte bestämt vart än.. kanske åker jag in till Jönköping en sväng:) I går tränade vi lite hund jag o Pernilla. Hade tänkt att köra del av programmet men efter halva bestämde jag att det inte var någon större ide att fortsätta, det blev slarv i vissa delar.. vilket det var det jag ville testa av. Hur det liksom hänger ihop:))) Typiskt mig att alltid vara  10 sekunder före i programmet tankemässigt och glömma HÄR och NU!! Skärpning!! Annars var jag nöjd.. Gjorde smårutor till Molly också, funkar jättebra. Hon börjar komma ner i varv och tänka på vad hon gör, men några rutor till blir det så hon kommer ner lite till. Jag vill ha mer harmoni när hon tuggar i sig näringen.. lite stress där!! Ja det får bli det som händer nu på förmiddagen!

Inga kommentarer: