måndag 8 oktober 2012

Köksrenovering..

Ja inte var jag mentalt förberedd på att det skulle se ut som det gjorde under renoveringen.. Stampat jordgolv.. damm överallt.. snickare som är överallt.. att det tog sån tid.. bla bla.. Men jäkligt bra blev det:)))
Övervåningen före.. Här ska vi ha biljarbordet..

Så här fint blev det sen..

Ska bara måla det också.. Just nu bara grundfärg.
 När vi hade jordgolv så nådde jag inte upp till knappen på kvällen för att släcka lyset.. Då blev ja ännu tröttare..
 En stege hade jag behövt.. för att komma åt knappen till lampan:)
 Vardagsrummet så ut som en sämre loppis
 Här är våran Stins..Eller vår elektriker som försöker hitta varför inte vattnet blir varmt i jacuzzin..
 Snart dax för flytspackling.. Värmegolv.. mmmmm!!
 Taikonliv.. Efter att ha ätit på varenda pizzeria på en radie av 3 mil så var ville vi ha riktig MAT!! PG hämtade spishällen och två stolar så var det klart för att värma gröt:) Notera att han står på knä
 Lite mysigt ändå!

 Golvet på plats.. Yihaaaa


 Vi har bytt plats på matbordet.. 58 kvadrat kök har vi visst.. säger mattläggaren
 Kul o mysa till det i köket..
 Nu måste jag fixa gardiner också.. Hem o hobby i Hjo får det bli

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va fint det blev, vad ni har grejat, allt slit o stök blir bra till slut. Gillar PG´s stil vid spisen på knä, haha, du har pli på gubben din :-) :-) kram Pernilla

Cia sa...

Ha ha .. Nä han gillar gröt mer än jag har pli.. :))))