torsdag 25 oktober 2012

Lite fix inför helgen..


I dag fick det bli en bild på Petters lastbil.. Just nu är dom ute o kör salt..

Jag har klippt mej.. själv:) Och slingat mitt mitt barr också :)) Eva den godingen erbjöd sig men jag vill inte att hons ska slira upp hit i det hala.. Jag fixar det!
Just nu håller hundarna (läs Molly) på att jävlas med mig då dom gruffar och bitar i varandra. Överskottsenergi javisst!! Det slutar med att Molly får en sån överslagshandling och gör tre snabba varv i huset.. Tur att mattan är fastklistrad..
I helgen ska vi på stort kalas med massa gott att äta o dricka.. Till o med in till den stora staden!!  Därför gör jag mej fin i håret nu, det gäller ju att börja i tid alltså! Naglarna skulle behöva lite fint lack men det får vänta tills på fredagkväll för i möra ska jag städa på nåra företag i Bankeryd:)) Då lär det inte sitta kvar alls.. Ogjort jobb gillar inte ja!
Nu ska jag strax tvätta ur kletet i håret o dra på mig en ful PG schakt mössa och gå med doggsen och släcka i stallet.. Sen tar jag kväll, för jag är gäspig

Inga kommentarer: