onsdag 26 juni 2013

Det var det värsta!

Har ju haft ont i ryggen ett par dagar.. Det går ju an om det bara är lite ont i ryggen... Så jag tryckte i mej lite värktabletter så jag o Pernilla kunde träna lite skydd i Jonslund.
Blev ju erbjuden hjälp att hålla i Indy för idag skulle det gasas på och träna upphopp..
Men ne, det skulle jag fixa, men tack ändå!
Jo tjena!
I morse var det ett evigt gnällande på mej. Kom precis ur sängen!

Att ligga på förlossningen i 48 timmar och få en halvtaskig bedövning till akutsnittet var inget mot detta.. FY!
Snälla Pernilla kom med lite medikamenter.. Tack kära du!
Fick en tid till behandling av bästa Elisabet på Alibas friskvård ikväll. Åh, vad tacksamt! Bowen-terapi!
Självläkande behandling som redan känns bättre..
Nu skulle det vara spårning i morgon och jag har redan provat om jag kan böja mig så mycket att jag kan lägga under linan på hunden, det ska nog fasen gå! Tjohooo

Inga kommentarer: