fredag 28 juni 2013

Galenskaper..

Inget annat än galenskaper! Förberedelserna till High Chaparall var som att städa husvagnen och allmänt fix med att tvätta kläder osv.. Vi var inte garanterad campingplats för husvagnen, dom hade nog tappat kontrollen lite skulle jag tro.. Invasion är det denna helgen när det är westerntävlingar. Ja, så jag gick där och grunnade.. Kändes ju inte helt ok om man inte har plats och de..
Så jag kom på att va sjutton.. Vi ska ju bara sova borta en natt, vi slaggar i Jumpyn! (Hanna och jag)
Skitbra! Så nu har vi fixat den fin både ut och invändigt och burit in en massa madrasser så Taikon skulle varit grön av avund!
Plats att ställa den på gör vi jämte Challe och Björns husvagn.. Va! Perfekt!
Så early in the morning drar vi .. kl 9!
Kl. 11 mer realistisk tid efter som jag känner både Hanna och mig själv.
Wish us luck!


Inga kommentarer: