torsdag 13 juni 2013

Snudd bra alltså..

Attans så nöjd med träningen hos Johan igår, det börjar forma till sig åt rätt håll, så glad för det..
Nu har vi kört lite momentträning ett tag, bara kort sekvenser.. Det tar på hundarna att vara i sån energi och koncentration.
Måste satsa på att konditionsträna oss mer.. Det blir att dra fram cykeln och damma fram på vägarna..pust pust!!
Självklart några error från min sida igår, det kan inte hjälpas. Jag o Pernilla brukar turas om att stå för såna blunders,, känns skönt att det inte bara är jag. Igår tror jag dock att jag tog rekordet, men det bjuder jag på.. 
I bland funderar jag på om inte Johan skulle behöva ta nått lugnande innan vi börjar :) 

Hanna bakar jordgubbstårta till morgondagen, det är tradition på skolavslutningdagen.. 
Lite småjobb imorgon sen tar jag helg.. Woppaaaa!!

Inga kommentarer: