lördag 1 juni 2013

Mmmm..



Vilken härlig dag!! Underbart!! WOW!! Jobbat idag men vad gör det? Skönt att se solen och känna värmen ändå.. Fixat en massa i trädgården, känns som jag börjar se en ände på detta projekt :)
Var hos bästa Johan och tränade häromdan.. Mitt fruktansvärda problem jag hade i lydnaden, som jag till och med ringt till Johan och gnällt om, fanns inte kvar när jag skulle visa det!! Va! va! va!
Mirakel!!
HAN tyckte det såg helt ok ut men JAG är inte nöjd!!
I allafall var både jag o Pernilla supernöjda när vi åkte hem från träningen..
Antingen har man fått en "käftsmäll" eller också godkänt :) Det är ganska mycket käftsmällar så kul när det blir godkänt då!
Väldigt inspirerande att se Johan träna sin "Lilla" hund. Inser att man inte kan lära sig allt, man måste ha det i sej.. Känslan!! Suck!
Ja man får köra på så gott det går och göra sitt bästa..

Ha det bäst alla godingar

Inga kommentarer: