söndag 23 juni 2013

Mycket hund.. Som vanligt kanske..;)

Mollan är ju inte som alla andra.. ;) 





I dag har det varit prova på dag i Skövde brukshundsklubb. Vi som tränar IPO ihop har varit där och visat och pratat.. Jättekul och uppskattat.
Trevlig stämning och gott fika, vad sägs om våfflor? Va va!
Efteråt åkte vi hela högen till Apetina och åt.. Smaskigt värre!
Det blev nog väldigt lugnt och skönt när vi åkte därifrån tror jag.. vi hörs väldigt bra :)
På hemvägen blev jag o Pernilla sugna på en glass också.. Ja men hur kunde vi det?
Så vi tryckte i oss var sin .. Och blev ännu mer proppmätta!!

I veckan är det lite småjobb som ska fixas sen är det skyddsträning på tisdag och på torsdag blir det ett par träningsdagar med hundarna hos bästa Pernilla med goa folket ..
Dåååå ska vi passa på att grilla och bada i poolen också..
Vilken lyx!!

Inbokad träningshelg i början på juli i Jonslund..
(Känns som det blir mycket hund denna sommar.. )
Ska bli himlans kul. Dock funderar jag på om jag verkligen vill bo i den lilla gäststugan som ligger där..
Jag får inga bra vibbar kan jag säga.. Kanske om jag får ha med mig en hund in :)

Ikväll har vi gått en långrunda med alla hundarna på Hökensås.. Hela familjen! På hemvägen stannade vi vid Hornsjön så hundarna fick bada.. En härlig avslutning på denna helgen..

Inga kommentarer: