måndag 10 juni 2013

En bästa dag!!


 Njuta är en favorit i Hjo
 Kombinerat fik och butik.. Här vill jag fika med min älskade syster.. Tänk va vi skulle mysa då
 Bara för att det är overkligt att vi är på samma ställe mer än 20 minuter så tog jag detta kortet och fick inte lägga upp det på FB, så det gjorde jag inte.. Om ni tittar noga så ser alla väldigt nöjda ut eller hur?

 Ett annat mysigt fik..
 Så var jag ju bara tvungen att shoppa dessa fina assietter..
Dessa är bara så fina. Min mamma skulle älskat dom :)

Hanna har vi firat ordentligt idag med smörgåstårta på morgonen och paket och skönsång, early in the morning..
Mycket hästgrejer blev det i paketen, även denna gång :) Tacksamt!
Petter var den snällaste brorsan man kan ha! Ett presentkort på Out company på 500 riksdaler, då var han ju snällare än jultomten..
I kväll var svärmor här och Finn så vi smaskade i oss lite tårta också:)

Har tränat lite lydnad också med IndyPindy och jag känner mig väldigt nöjd med passet.. På onsdag åker vi och tränar för Johan igen och det ska bli väldans kul.. Få se om det blir godkänt eller käftsmäll :)
Vi är vana nu, så en smäll mer eller mindre.. ha ha!!

I söndags åkte vi till Hjo en sväng allihopa i familjen. Jag paxade att vi skulle in och fika på Njuta.. Mmm!! Kalasväder var det också så vi satt ute och drack gott kaffe och åt pacan-nötspaj med vaniljglass!! Wow!! Gottigott och inte så nyttigt precis.. men gott :)

Nu har vi precis käkat lite, kul att Petter var hemma en sväng så vi får träffa honom. Han är lik PG och jobbar mycket.. eller är ute och festar..

Ni ska jag släääpa mig in i duschen och sen kommer jag nog dra en snark som heter duga. Åker extra tidigt till jobbet i morgon för det är grymt mycket att göra..

Inga kommentarer: