måndag 3 juni 2013

En vanlig dag helt enkelt..

Finbesök idag av Eva och Elin. Elin kan det här med telefoner..Alla redan :) 

Tage och Randi..

Alltså.. med denna farten så lär jag aldrig bli klar.. med trädgården! Det växer ju för faan fortare än jag hinner rensa.. Antingen får jag öka farten mer eller skita i det helt enkelt! Eller inte somna när jag rensar..
Eller också skaffa en trädgårdsmästare ;)

O jag som fått fina nya växter också.. och hämtat inspiration från min granne. (3 kilometer bort)
Jag behöver lära mig köra grävmaskin också, så jag kan gräva ur för min syrenhäck.. Och slå med betesputsen så jag får bort det höga gräset på gärdet.. 
PG tycker inte att det behövs, det blir såå dyrt när jag kör grejer..

Men i morgon är det träning i Jonslund.. Ska bli himlans skoj





Inga kommentarer: