söndag 16 juni 2013

Sann optimist..

Mitt lilla hönshus.. utan hönor i.

Ledig idag! Ledig och ledig.. Jag ska inte arbeta med något jag får betalt för, heter det nog..
Sen är jag ju tidsoptimist också..
Vad sägs om detta..

Spåra med hundarna..
Putsa fönster..
Städa av inne..
Köpa till och plantera de sista växterna..
Åka till Wexman och hämta ut arbetskläder till grabbarna..
Åka åt andra hållet och köpa färg..
Motionsträna mej själv och hundarna..
(Dricka förmiddgskaffe passar nog här..)
Måla nya delen av garaget..
Tvätta vindskivorna på huset..
Måla runt fönster och knutbrädor..
(Här behöver jag nog middag)
Tvätta kläder med för fasen!!!
Dammsuga sovrummet så inte dammråttorna nafsar mig i hälarna..
Fakturera!! Jisses inte värt att glömma det!
Ja sen tar vi lite eftermiddagskaffe..
Sen slappar jag resten av dagen..


Inga kommentarer: