onsdag 16 oktober 2013

Bra dag i dag..



Bra dag idag..
Har varken fastnat i bälten eller gjort några större konstigheter idag, overkligt!
Hoppas jag sköter mig lika bra i morgon, det blir lite smidigare då..

Träning har vi varit på ikväll med Hanna o Helmer. Emelie red första delen igen för att känna igenom honom, Hanna har varit flitig o ridit bra under denna veckan.
I söndags skulle jag filma när hon red.. visst! Jag gjorde det, fast inte Hanna o Helmer utan trädtopparna o himlen! Usch vad trött jag blir!
Inte märkte jag det heller förrän jag skulle visa vilka otroligt snygga galoppfattningar o avsaktningar dom gjorde.. Ok jag gjorde mitt bästa tydligen!

I morgon redan torsdag o fredag blir en höjdarkväll..
Tjejkväll!! Massa god mat, bad i baljan o bastu med Pernilla o Eva..
Då blir det massa flams och skratt :) För det behöver vi..
Bara tjejer hemma, PG drar till Rättvik på jobb..

Inga kommentarer: