måndag 28 oktober 2013

Tankar..



Fasen va trött jag var idag! Vaknade 4.20, det är ju egentligen min normaltid att gå upp 5.20.. Sen kan jag ju inte låta bli att börja fundera på vissa saker heller så det blir ju sketa-svårt att somna om.
Vad tänkte jag på då?
Först var det om jag kommit ihåg att betala en räkning.. sen gled det iväg o hamnade
i kategorin Hundar.
Jag tittade på lite skyddsfilmer igår från ett speciellt ekipage från tävlingarna jag tyckte var bra. Det var bara skydds på söndagen i Halmstad när vi var där..
Oj.. Det blev mycket Hur Varför när jag tittade fram o tillbaka .. För det fanns en tråd i det hela, det syntes. Jag blev faktiskt mycket imponerad..
Så det blev att slå en pling till Pernilla idag såklart.. Kul att vi noterar både samma saker o en del olika.

Sen är det otroligt roligt att komma ut så här o titta på olika ekipage på tävling. Man träffar både nya och gamla bekantskaper. En glad prick från Danmark vann, en otroligt härlig gubbe som bjöd på sig själv.
Jag är otroligt tacksam och glad över mina fina träningskamrater, här finns tid att lyssna och delge varandra.. precis som det ska vara.
Alla behöver inte tycka lika men man kan förstå och respektera varandra för det..
Nu ska jag kika vidare på lite filmer här..
Ha det gott alla..


Inga kommentarer: