onsdag 30 oktober 2013

Leeedig!

En sån häringa goding ska jag surpla i mej på fredag.. tänkte jag :) 

I kväll har vi badat i baljan, det är sååå himla skönt! Bara ligga där o kika på stjärnhimlen och filura lite.. Det är livet det..
Nu är jag ledig torsdag o fredag, ska bli attans gött. I morgon åker jag o Hanna till stan och shoppar lite till Petter som fyller 20(!) år på lördag.. Oj oj vad ska vi hitte på och köpa då? Lite funderingar har jag :)
Vi har varit i ridhuset en sväng också med Pontus, han sköter sig så bra. Longering och cavaletti blev det..
Fredag åker vi till Göteborg med Hanna, Elin, Pernilla och Lisa. En heldag med shopping o bara tjejer.. Oj oj!! Blir både dyrt och roligt !!
Helgen går vidare med hundträning o på söndag eftermiddag blir löshoppning i ridhuset.
Sysselsättning finns det i allafall .) Gött det!

Inga kommentarer: